loading...
پرتال سرگرمی خنده بازار

جک

خـــنـــده بـــازار بازدید : 8 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

گزارش بازی ایران با ارژانتین... بنام خدا و تویه دروازه!!

 

 

...

 

رفتم مغازه میگم ببخشید تخمه دارید؟
میگه کیلویی؟
گفتم پ... یهو داد زد خفه شو، چیه شما جوونا یادگرفتین میگین پ ن پ!
گفتم پنیرم میخواستم!
بدبخت کلی عذر خواهی کرد گفت :پنیر کیلویی بدم؟
گفتم پ ن پ متری بده!!!
بعد در رفتم...

 

...

 

امروز یه دختره تو پیاده رو زرتی خورد زمین!!
خلاصه رفتم زیر بغل دوست پسرشو گرفتم
که از خنده داشت میمرد...

 

...

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﻫﻤﺴﺎﻳﻤﻮﻥ ۱۴ ﺳﺎﻟﺸﻪ ﺑﺎﺑﺎ ﻭ ﻣﺎﻣﺎﻧﺶ
ﺭﻓﺘﻦ ﺷﻤﺎﻝ، ﺩﯾﺸﺐ ﭘﺎﺭﺗﻲ ﮔﺮﻓﺘﻪ
ﺍﻭﻧﻮﻗﺖ ﻣﻦ ﺷﺒﺎﯾﯽ ﮐﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﺗﻨﻬﺎﻡ ﻫﻤﻪ ﻻﻣﭙﺎ ﺭﻭ
ﺭﻭﺷﻦ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ،
ﺻﺪﺍ ﺗﻠﻮﻳﺰﻳﻮﻧﻢ ﺯﻳﺎﺩ ﻣﻴﮑﻨﻢ، ﺑﺎ ﺧﻮﺩﻡ ﺑﻠﻨﺪ ﺑﻠﻨﺪ
ﺣﺮﻑ ﻣﯿﺰﻧﻢ ﻣﯿﺨﻨﺪﻡ ﮐﻪ ﯾﻨﯽ ﭼﻨﺪ ﻧﻔﺮ ﺗﻮ ﺧﻮﻧﻦ
ﺩﺯﺩ ﻧﯿﺎﺩ...

 


...

 

 

ﺍﺳﻢ ﭘﺴﺮﺍ ﺗﻮ ﻓﯿﺲ ﺑﻮﮎ:
ﺳﺎﻣﯽ...
ﺷﺮﻭﯾﻦ...
ﺳﻮﺭﻧﺎ...
ﮐﺎﻣﯽ...
ﻭ...
ﻭﻟﯽ ﻗﯿﺎﻓﻪ ﻫﺎ ﺩﺭ ﺣﺪ:
ﺍﺻﻐﺮ...
ﺟﻌﻔﺮ...
ﯾﺎﺭﻗﻠﯽ ﻣﯿﺮﺯﺍ ﻭ...

 

...

 

 

زندگی خانوم ها سه مرحله داره.....
کودکی.....
نوجوانی.......
چقد خوب موندی.......

 

...

 


میخوای یه دخترو بزاری سر کار؟
نگاه کن تو چشاش بگو “عزیزم” بعد بگو “هیچی”‌
تا آخر عمرش گیره اون چیزیه که‌ میخواستی بگی

 

...

 

تیغو بگیر تو دستت، گل بکِش و پرنده
“مجید خراطها در برنامه عمو پورنگ"

 

...

 

مورد داشتیم طرف با دنده اتومات هم خاموش کرده

.

.

.

مدیونین اگه فک کنین دختر بوده...

 

...

 

اگه توی ی مهمونی ی دختر زیاد سر به سرتون گذاش واسه خلاص شدن از دستش فقط ی جمله کافیه :جدیدا چقد چاق شدی!!!!
یعنی وسط مجلس بر میگرده خونه که از تن تاک مامانش استفاده کنه

 

...

 

 

اقا دیگه کار از ابرو برداشتنو؛ شلوار قرمز پوشیدنو؛ گوشواره انداختن پسرا گذشته؛ امروز یه پسر رو
دیدم وسط دعوا داشت جیغ میزد!!!!! 

 

...

 

عاشقانه های امروزی:
 - دوستت دارم!
 - اون ماشین توئه؟
- آره
- منم دوستت دارم!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد خنده بازار؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 210
  • بازدید سال : 218
  • بازدید کلی : 14,639