loading...
پرتال سرگرمی خنده بازار
خـــنـــده بـــازار بازدید : 18 سه شنبه 10 دی 1392 نظرات (0)

 

زنگ زدم به بابام میگم :

بابا مجاز شدم !

میگه : به به ! چشمم روشن ، مگه قبلا غیر مجاز بودی؟؟

باباست ما داریم ؟؟؟

 

 

ماهی ۱۰ تا اس ام اس رو گوشی من میاد که یا پیشواز ، یا ویترین ، یا ایرانسل

خوب حالا وجدانا این فک و فامیله ما داریم یه اس ام اس هم به ما نمیدن ؟؟؟؟

 

 

 

 

 

مامان و بابام نشسته بودن داشتن چایی میخوردن
بهشون گفتم:
خوب حال میکنیدا پسر به این ماهی دارید.
چند لحظه سکوت کردن و بهم خیره شدن!
بابام یه آهی کشید و با افسوس به مامانم گفت :چاییتو بخور….

 

 

 

 

 

عمه ام استرالیا زندگی میکنه

بهش میگم: من خیلی دوست دارم بیام اونجا زندگی کنم

میگه: خوب عمه اونجا کسی رو داری بری پیشش؟؟

همچین فامیل ِ ، فامیل دوستی داریم ما !!!

 

 

 

 

بابام جدیدا وقتی میخواد وارد اتاقم بشه خیلی شدید در رو باز میکنه

همین روزهاست که اول گازاشک آور بندازه تو

بعدش در رو هم با لگد باز کنه !!!

 

 

 

 

مامانم وقتی از دستم قاطی میکنه میگه: اگه باهات بیام خواستگاری

به دختره میگم چ الاغی هستی

اینه مادر مهربان من !!!

 

 

 

داداش کوچیکمو بردم آمپول بزنه ،

پرستار بهش میگه: بخواب آمپولتو بزنم

داداشم میگه : خوابم نمیاد ! لالایی میخونی برام ؟؟؟

داداشه جدا ما داریم ؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد خنده بازار؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 32
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 177
  • بازدید سال : 185
  • بازدید کلی : 14,606