loading...
پرتال سرگرمی خنده بازار
خـــنـــده بـــازار بازدید : 15 پنجشنبه 18 مهر 1392 نظرات (0)

يكي از آرزوهاي دوران بچگي م اين بود كه سرما بخورم بريم دكتر و دكتر برام قرص جوشان بنويسه . اونوقت يك روزه تمومش مي كردم توي آب نمي نداختم
مي جوييدم بيشتر كيف ميداد.
به افتخار آرزوهاي كوچيك بچگيمون

 

يكي از آرزوهاي دوران بچگي م اين بود كه سرما بخورم بريم دكتر و دكتر برام قرص جوشان بنويسه . اونوقت يك روزه تمومش مي كردم توي آب نمي نداختم
مي جوييدم بيشتر كيف ميداد.
به افتخار آرزوهاي كوچيك بچگيمون

**********************

 

درحیاطو زدن من بخت برگشته هم رفتم دروباز کردم آدامسم تودهنم همچین بادش میکردم میترکوندمش در حد یه بالون هوایی خلاصه خر کیف خر کیف
زفتم دروباز کردم همسایه جدیدمون بود هیچی تمام نقشه هام واسه خرکردن پسرشون دود شد رفت رو هوا نبودین روز قبلش چه من روضه من روضه هستمی راه اناخته بودم خفن
منو این همه خوشبختی محالهههههههههههههههههههههههههههه

*************************

 

به سلامتی بچه هائی که عضو "4 جوک" که زندگی روتین و معمولی دارند ولی حاضر نیستند برا 400-300 تا لایک یه دروغ بنویسند و دکمه ارسال رو بزنند.
.
.
.
.
لایک= سلامتی همه بچه های بااخلاق فورجوک

***********************

 

من نمیدونم چرا تو این ماه رمضونی قسمت نمیشه یه چی حواسم نباشه بخورم!!!!
نمیدونم من انقد بدشانسم یا نه!!!!
فقط تو این 11 روز تنها چیزی ک حواسم نبود خوردم این بود ک داشتم سفره ی افطاروحاضر میکردم دستم یه کم خورد به پنیر پنیری شد گذاشتم دهنم!!!!
این شانسه من دارم اخه؟؟؟؟
ملت حواسشون نیس غذا میخورن سیر میشن منه بیچاره پنیر!!!!
^_^

*********************

 

سلام دوستای گلم.
شماها هم مثل منید ایا؟هروقت میرم سر (کلمن)واسه آب خوردن حسش نیست دکمشو فشار بدم تا آب بیاد.
با یه حرکت حرفه ای درشو بازمیکنم لیوان اب رو میکنم توش و پر از آب میکنم/کسایی که مثل من تنبلن دقت کردین چقد حال میده؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما در مورد خنده بازار؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 163
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 11
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 121
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 242
  • بازدید سال : 250
  • بازدید کلی : 14,671